Reklamacja

Pokrowce samochodowe do naszego auta możemy kupić praktycznie w każdym sklepie. Będą się one różnić nie tylko kolorem, ale również ceną oraz jakością. Nie zawsze mamy możliwość zobaczenia, co kupujemy. Dzieje się tak zwłaszcza w przypadku pokrowców, które kupujemy w hipermarkecie, a są one dosyć dobrze zapakowane. Jeżeli nie mamy dostępu do poglądowego modelu pokrowca wówczas możemy skupić się jedynie na informacji, jaka jest na opakowaniu, jak również na wyglądzie pokrowca widocznego przez folię. Biorąc taki pokrowiec często po powrocie do domu i próbie założenia go na fotele w naszym aucie widzimy, że coś jest nie tak. Takie pokrowiec może być wykonany z bardzo słabego materiału, przez co boimy się go naciągnąć całkiem na fotel obawiając się, że nam się zaraz rozerwie. Może być również wykonany z innego materiału, niż się spodziewaliśmy, gdyż jest zbyt szorstki, a my chcieliśmy mieć delikatny w dotyku. Dodatkowo może posiadać jakieś skazy lub też kolor po kilku dniach może wypłowieć. O ile nie użyliśmy jeszcze naszego pokrowca możemy go wymienić w sklepie, w którym go kupiliśmy. Jeżeli jednak zaczęliśmy już go używać i będzie miał on ślady użytkowania, wówczas ze zwrotem możemy mieć problem. Zawsze możemy spróbować złożyć reklamację, która może przynieść pozytywne rezultaty.

Dodaj komentarz

serwis samochodowy Gliwice
Letniskowe domy drewniane
taśmociągi
auto zastępcze z oc sprawcy
http://www.dmdcentrumszkoleniowe.com.pl/